درباره ما

ناجیک شاپ توسط گروهی از بازاریان باسابقه و جوانان مستعد، باهدف رساندن محصولی ارزان و با کیفیت تاسیس گردید.
ناجیک شاپ، ناجی جستجوهای شماست.
هر جستجویی پایانی دارد و ما پایان آن جستجو خواهیم بود چرا که هدف ما رساندن کالا با کمترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی است.

سوالات متداول

از این بخش می‌توانید سوالات رایج را مطالعه کنید.

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای سفارش از سایت ناجیک شاپ، ابتدا محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید. با ورود به صفحه سبد خرید و وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید مراحل ثبت سفارش، تایید آدرس و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید. سفارش شما در زمان مقرر به آدرس ذکر شده، ارسال خواهد شد.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی مشتریان ناجیک شاپ، هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب آماده پاسخگویی به مشتریان است. برای تماس با تیم پشتیبانی می توانید از طریق وب سایت مستقیما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر شما می توانید محصول مورد نظر را از طریق سایت ناجیک شاپ سفارش دهید.

آیا امکان سفارش محصولاتی که در سایت تمام شده اند، وجود دارد؟

پس از تماس با کارشناسان، در صورتیکه کالا در انبار موجود باشد، سفارش شما ثبت می شود.

آیا می‌توانم از سایت ناجیک شاپ برای شخص دیگری کالا سفارش دهم؟

بله! می توانید در سایت ناجیک شاپ ثبت نام کرده و هر آدرسی را در سراسر کشور برای خرید محصولات ثبت کنید تا محصول به آدرس مورد نظر ارسال شود.

سبد خرید