سوالات متداول

پاسخ هر سوالی که در ذهن شماست

 
روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای سفارش از سایت ناجیک شاپ، ابتدا محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید. با ورود به صفحه سبد خرید و وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید مراحل ثبت سفارش، تایید آدرس و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید. سفارش شما در زمان مقرر به آدرس ذکر شده، ارسال خواهد شد.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی مشتریان ناجیک شاپ، هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب آماده پاسخگویی به مشتریان است. برای تماس با تیم پشتیبانی می توانید از طریق وب سایت مستقیما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان ناجیک شاپ در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر. شما می توانید محصول مورد نظر را از طریق سایت سفارش دهید.

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

بله. شما می توانید برای سفارش تلفنی با شماره همراه 09936992005 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 

آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با کارشناسان ناجیک شاپ تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، بنا به روش انتخابی ارسال کالا، سفارش تان را حداکثر تا ۴ روز دریافت خواهید کرد. در صورت لزوم، کارشناسان فروش ناجیک شاپ با شما تماس خواهند گرفت.

اگر زمان اعلام شده برای تحویل کالا مناسب نباشد، آیا می توانم زمان تحویل کالا را تغییر دهم؟

می توانید با کارشناسان ناجیک شاپ تماس بگیرید. درصورت امکان، تاریخ ارسال کالا را برای شما تغییر خواهند داد.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله. برای لغو سفارش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. درصورتیکه کالا هنوز ارسال نشده باشد، سفارش شما لغو و هزینه ای که پرداخت کردید، حداکثر ظرف 48 ساعت به حساب شما بازگردانده می شود.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده رهگیری کنم؟

امکان رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده وجود دارد. شما می‏‌توانید شماره 24 رقمی مرسوله پیشتاز را از پنل کاربری خود دریافت کرده و در بخش رهگیری اداره پست وارد کنید.

آیا امکان سفارش محصولاتی که در سایت تمام شده اند، وجود دارد؟

پس از تماس با کارشناسان ناجیک شاپ، در صورتیکه کالا در انبار موجود باشد، سفارش شما ثبت می شود.

آیا قیمت محصولات با سایر نمایندگی ها یکسان است؟

قیمت محصولات ارائه شده در سایت ناجیک شاپ از سایر نمایندگی های هر برند پایین تر است.

آیا می‌توانم از سایت ناجیک شاپ برای شخص دیگری کالا سفارش دهم؟

می توانید در سایت ناجیک شاپ ثبت نام کرده و هر آدرسی را در سراسر کشور برای خرید محصولات ثبت کنید تا محصول به آدرس مورد نظر ارسال شود.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

خیر، امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد و پرداخت هزینه کالا باید هنگام ثبت سفارش از طریق درکاه پرداخت امن سایت، انجام گیرد.

در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرید؟

در صورت عدم حضور، کالا به اداره پست یا به فروشگاه ناجیک شاپ بازگردانده می شود و باید برای ارسال مجدد آن با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام دهید.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت ناجیک شاپ دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام در وب سایت، شکایت و نارضایتی خود را ثبت کنید تا همکاران واحد فروش ناجیک شاپ موضوع را پیگیری نمایند.

آیا برای خرید اینترنتی از ناجیک شاپ باید عضو سایت باشم؟

بله. شما می توانید پس از انتخاب محصول، حین فرایند خرید، حساب کاربری خود را با وارد کردن شماره همراه ایجاد کنید تا بتوانید در مراحل بعد، خرید را انجام داده و سفارش خود را پیگیری نمایید.

چطور می توانم عضو سایت ناجیک شاپ شوم؟

برای ثبت نام در سایت ناجیک شاپ می توانید شماره موبایل خود را همراه با یک رمز عبور در قسمت مربوطه وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

با ورود به حساب کاربری ناجیک شاپ چه امکاناتی در اختیار من قرار می گیرد؟

با ورود به حساب کاربری خود، می توانید سفارشات را پیگیری نمایید و همچنین درخواست مرجوعی یا تغییر سفارش خود را بدهید. علاوه بر این شما عضو باشگاه مشتریان خواهید شد که می توانید با دریافت امتیاز از تخفیف های ویژه در خرید برخوردار شوید.

سبد خرید